Abordarea noastră
Direcție Strategică și Responsabilitate
Începând cu anul 2008, Consiliul Global pentru Diversitate și Incluziune este cea mai importantă referință pentru diversitatea și incluziunea Sandoz și abordează subiecte de aptitudini diverse, construind o cultură incluzivă și identificând oportunități de marketing pentru a servi pacienți diverși și defavorizați. Consiliul Global pentru D&I exprimă clar argumentele comerciale pentru diversitate și ajută la lansarea unora dintre cele mai importante programe de leadership, recrutare, formare, mentorat și diversitate, atât la nivel global, cât și pe anumite piețe locale cheie.
Pentru a valorifica impulsul Consiliului Global D&I, am creat o rețea de Consilii D&I în multe dintre piețele noastre cheie. Acestea lucrează la nivel local, cu sprijinul Directorilor Generali, pentru a pune în aplicare inițiativele privind diversitatea și pentru a ne asigura că practicile noastre sunt în beneficiul angajaților și pacienților.
Pentru a ne măsura progresul în ceea ce privește diversitatea, am dezvoltat un tabel de punctaj global și tabele de punctaj locale, pe țări, cu obiective aspiraționale și fiecare Director General este responsabil pentru succesul acestor eforturi.
Să fii Cel Mai Bun Necesită Atragerea Celor Mai Buni
Viziunea noastră este să devenim cea mai importantă companie de medicamente generice prin cultivarea unui mediu incluziv, performant, care să prețuiască diversitatea. Strategia noastră este de a stimula eforturile noastre de recrutare din întreaga lume pentru a crea în cele 160 de țări în care ne desfășurăm activitatea o serie de candidați talentați cu background divers. Atragerea și păstrarea diverselor talente ne oferă un avantaj competitiv cheie în competiția globală pentru talente.
Responsabilizarea Oamenilor Noștri de a-și Atinge Potențialul Maxim
Nu vrem doar să găsim cei mai buni angajați, vrem să ne asigurăm că toți angajații primesc îndrumările și resursele de care au nevoie pentru a-și atinge potențialul maxim. Am creat inițiative de dezvoltare a liderilor pentru a ne sprijini angajații în această călătorie. În anul 2010, am lansat programul „Sandoz Leadership Experience”, care oferă cursuri de formare continuă în leadership pentru a pregăti viitoarea generație de lideri. În anul 2011, am lansat programul de leadership „Women @ Sandoz”, care identifică și dezvoltă talentul femeilor. Am anunțat recent noua noastră rețea de angajați, „Global Women in Leadership” (WiL), care oferă femeilor de la toate nivelurile sprijin pentru dezvoltarea carierei și instrumente pentru a construi relații profesionale.
Construirea unei Culturi a Incluziunii – o Prioritate Corporatistă și o Responsabilitate Personală
Pentru a ne atinge obiectivul de a furniza medicamente disponibile și accesibile pacienților din întreaga lume, Sandoz necesită participarea fiecărui angajat. Ca atare, toți angajații sunt așteptați să participe la îndrumarea, recrutarea și susținerea colegilor lor. De asemenea, toți angajații au obligația de a se trata reciproc cu demnitate și respect – de la cel mai nou angajat la cel mai senior. În acest scop, am dezvoltat cursuri de formare în Leadership Incluziv, un program care se concentrează pe importanța gestionării în mod inclusiv pentru a construi și susține cultura noastră de înaltă performanță.
În plus față de formare, ne concentrăm și pe sensibilizarea și promovarea diversității și incluziunii prin intermediul Newsletter-ului trimestrial D&I, revistei angajaților Connect și întâlnirilor la nivel înalt din Sediul Global Central. Începând cu anul 2011, am elaborat un Raport Anual Global privind Diversitatea și Incluziunea, care evidențiază programele și inițiativele noastre din întreaga lume. În anul 2008 ni s-au recunoscut realizările D&I la Premiile Anuale Sandoz D&I. Aceste premii sunt acordate unei echipe și unei persoane care contribuie semnificativ la promovarea unui mediu divers și incluziv.
Determinarea rezultatelor activității prin valorificarea diversității pe piață
Prin investirea resurselor spre înțelegerea grupurilor noastre de pacienți și a nevoilor lor diverse, Sandoz își poate îndeplini mai bine misiunea de a crește accesul global al pacienților la medicamente accesibile și de înaltă calitate. Programele locale de Marketing D&I contribuie la asigurarea accesului nostru la populațiile de pacienți, care, în mod normal, ar fi pierduți din vedere de studiile de piață tradiționale. Până în prezent, am dezvoltat programe de Marketing D&I în Austria, Belgia, Brazilia, Canada, China, Egipt, Germania, India, Italia, Rusia, Slovenia, Africa de Sud, Turcia și Statele Unite.
Este clar că deja avem cunoștințele, abilitățile și disponibilitatea la nivel mondial pentru a avea succes. Acum, construim o cultură care se bazează pe un spectru cât mai larg de idei, experiențe și perspective. Privind în perspectivă, cultura corporativă își propune să îmbrățișeze pe deplin diversitatea sa și să responsbailizeze fiecare membru al echipei noastre să reușească. Acest angajament comun va face cu adevărat Sandoz cel mai bun.